I vansbro, igen :O

Jaaa! Åkte från vansbro imorse för att jag jobbar hela veckorna.. Börja 11.00 idag och sluta 18.00... Men i bilen på väg mot Ludvika så kommer jag på MOBIL jÄVELN ÄR KVAR I VANSBRO! så sjukt irriterande! Så här är jag, i vansbro.... Och dagen på jobbet har vart ganska så stressad men ändå väldigt lugn... Datakassorna har krånglat till 100% och kort har inte fungerat, bara kontanter och datorerna var så sega att det knappt fungera och de som skulle komma och fixa det kom vid halv 6... Så jaa dagen var lång och tog as lång tid! Men men imorgon så ska iaf allt vara som vanligt ;) Härligt! Så...

När jag kom till vansbro så vart det att hoppa studsmatta och sen ner till byn för att tanka bilen så jag tar mig hem imorgon bitti! Lär åka vid 09.00 för börjar 11.00 och jobbar till 19.05.. Så blir en lång dag på jobbet imorgon (= Men det är sjukt kul att vara där ;) Love i´t! Älskar ju att prata med folk (Emil tycker jag är över social, bara för han är inte ett dugg social av sig!) jag gillar/ Älskar att hjälåa människor och tycker det är så kul att jobba som försäljare och bäst att få jobba med smink och mode ;) Kan det bli bättre? Älskar mitt jobb =D wieeee


Imorgon efter jobbet så ska jag inte till Vansbro (= Bara ta det lugnt i min egna lya (= Fixa lite med de som inte kommit öpp än (= Jajaa kommer bli kanon när det väl bli klart ;) Nu... ska jag ner i soffan för nu så ska jag emil och Nina kolla på en film som emil bränt ut (= Massa mys på det ju ;) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0