Glass på byn, steeek

Nu har jag precis kommit in.. Jag och Emil använe oss av benen och gick ner på byn.. Ovanligt, har nog inte hänt sen jag fick körkort^^ haha Men det var bra skönt att få röra på sig i det stekande vädret =D mmmm Vart en god glass också, 3 kulor ;) haha allt gick ner som vanligt =D Sen gick vi en vända runt byn "tog så lång tid".... hehe NEJ^^ Sen vandra vi tillbaka, eller jag ställde mig på Emils longbord så fick han dra och putta på mig ända hem =D Fick så ont i fötterna (A) Iaf i vänstra.... Hem en snabb vända sen så åkte vi ner oc handla lite (= Men då tog vi iaf den lilla röda (bilen för den som inte vet) gick bra mkt fortare, hehe =D


Tryck på bilderna så blire bättre ;)

Tycker det är lite läskigt att åka långbord! Fast det är väldigt likt att åka snowbord. Har ju åkt det i alla tider vad jag kan minnas men det som känns så läskigt att åka longbord är ju att man inte sitter fast, känns som om man ramlar av när som hällst XD hehe Men men, vart lite viftande med armarna men jag höll mig på brädan ;) wieee

Bjuder på den grymt  snygga bilden på mig^^ wieee ;)
Kan ju säga att mitt hår är på REHAB^^ Har knappt borstat håret! Toffsen jag gått runt med idag nere på byn är toffsen som jag sov i, har bara stoppat i lite hår som smitit från toffsen! Kanon bra rehab ;) haha inge plattång, locktång och inte äns fön^^ Kan det bli bättre? Fast min  kompis som är frisör har också sagt att det inte är så bra att gå med uppsatt för mkt för man skaver av håret, haha jag är ett bra exemplar av det ;) Mitt nackhår år as kallst och kort.... hehe Men men, det syns ju inte, det är ju under allt andra håret ;) Fast syns kanon bra när jag har uppsatt! buhuu

Fan va jag vart att se ut som ett lik :O ojojj.....

ajaaa, nu så ska jag och emil ut och få lite mer  luft i oss ;) När ändå vädret är bra så får man ju passa på ;) Och även jag nu när min veckas sommarlov/ ledigheter är slut.... Börjar jobba på lördag igen och fram till Agusti :( buhuuuuu ajaa någon dag är jag ju iaf ledis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0