Eclipse! WÖHÖÖÖ

Nu har jag äntligen sett den ;) Så glad och den var Fan kanon bra ;) Var och kolla på den med bästa Emma och Jennifer ;) hihi Mys mys <3 Men lite synd är ju att de fattas så mkt som finns med i bökerna (Har läst alla) Synd men de är bra ändå ;) hihi Typ helt hur jag har föreställt mig när jag läst bökerna (= Bu längtar jag tills den 4e filmen! Kollade på en sida för att se när den går på bio... 18 november 2011 As långt dit ju :O Fyfan va drygt! Jag vill  ju se den NUNUNUNUNU!


ÅÅÅ Vad jag är kär i de här filmerna <3 love i´t..  Någon mer som sett den och vad tycktes? ;)


Innan jag mötte upp Emma och Jennifer på stan så var pappa här  coh skruva upp en hylla åvanför sängen och sen min dusch hylla som jag har alla shampoon och sånt på ;) Vart propp full direkt! hehe, har ganska så mkt att välja mellan där (A) Och så skruva vi ihop det nya soffbordet ;) SÅ snyggT! Nästa gång han kommer och hjälper blir det att skruva ihop  teve bänken som står i sin kartong än som den har gjort de senaste månaden!

Tänkte lägga upp bilder på allt nytt men märker att kamera sladden är kvar i VAnsbro! Jippi^^ AJaa suck.... får visa bilderna sen (=

Och så har jag as ont i magen! Antagligen av allt godis och cola! Köpte först en liten sen köpte jag en till liten på bion ifall jag skulle dricka upp den första, tur att jag köpte en extra för jag mitt smörto tappade den när filmen var igång och kunde inte hitta på den! hehe så fick använda min reserv ;) Siken tur =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0