Årets första dopp ;)

Det vart idag det =D wieee ;) haha Bätre sent än aldrig ;) Man brukar väl säga så (= Var iaf varmt i solen men det blåste riktigt kallt^^ Men jag var i vattnet iaf, doppade aldrig huve för håret blir ju så jävla hämskt och drygt efter! Usch.. men var iaf i och somade och hado oss (= Trevligt och så hade med oss piknik ;) Göööt ;)







Undra ifall jag ska gå ut och lägga mig och sola lite på studsmattan nu innan Emil kommer hem (= Han är fortfarande och jobbar.. Var ner dit för en stund sen och hällsade på (=

Solen lyser ju än men tror inte det är lika  klar himmer som det var tidigare^^ humm aja det visar sig när jag kommer ut (= Har ju fortfarande bikinin på mig och bhn är fortfarande blöt.. hehe



Idag så fyller även en älskad kompis Louise 19 år ;) ojojj stort GRATTIS TILL HENNE! Nu är det bara jag kvar som är ung ;) Hon och Emma är ju gammla nu ;) haha
Love yaa <3








Nej nu väntar studsmattan (= PUSSS <3

Kommentarer
Postat av: Ponnysill

Men gööötbarnen! själv har man varit instängd på ica hela dan haha :D

2010-06-16 @ 20:29:36
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0