Dagens inköp ;)

Okey! Tänkte att jag ska ta mig lite tid och visa vad jag hittade på idag (= Stod mellan denna "som jag köpte" väska, och en annan och sen en liten som var på rea! Men uteslöt rea väskan! Varför hänger den på rean? haha då vill ju inte jag ha den. Nytt ska det vara ;) hehe! Lika med kläder. Varför äns kika på kläder på rea? allt är ju bara skit (för det mästa) lär erkänna en sak jag har aldrig vart på mellandagsrea i blge! haha jag blir bara frustrerad på att allt är så stökigt och ingen ting hänger på rätt platts! Så då går jag bara in i en butik och så vänder jag utan att peta på någon vara! hahaha löjlig jag är XD Inge rea för mig (= inte kläder eller smyken! men köpte 2ögonskugger på rean iaf (= så duktiga mig ;) + så köpte jag knästrumpor ;)

Nya väskan ;)

isadora karter!
ena är med rosa/vita nyanser och den andra blå/lila nyanser (=



Nais nais!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0