Soffhörnan + stor spegel!

Tänkte lägga upp bild nu hur det ser ut nu när jag fått upp spegeln med bäätre ljus! Igår kväll när jag fick upp spegeln så var kl vid 10 på kvällen och var väldigt mörkt ute! Så nu har jag tagit en bild när det är ljust ;) Så snyggt! Fast får ta en bättre bild när min kamera kommer hem! hehe Men är iaf as nöjd! Men nu lär jag fan skynda innan stan stänger så jag hinner kika runt! Nu när jag är ledig och har tid ;)

För den som inte visste så älskar jag lime grönt! hehe

Fick nattbesök här inatt! Så lille bror sigge vart sovandes på min soffa.. Han hade vart ute och festat och så ville han hem och sova hos mig ;) Lilla plutten <3 (liten är han ju inte för han är ju så jävla lång!) Somnade as sent i natt.. kunde inte sova så låg bara och vred på mig! Så drygt men somnade vid en 3 tiden då sigge typ precis hade kommit :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0