2dagar kvar, snart 1 =D

Hejsan =D har haft ganska mkt att göra.. eller aa jag har läst så mkt så har inte hunnit uppdatera nått :O är på sista boken nu (A)
tisdag så var jag ju till blge med emma, madde och jocke och på onsdag åkte jag dit med Cassi, Emelie, fillan och Johanna ;D trevligt ;) Igår var jag till Gränges och blev klippt ;) var till Millas nya sålong =D as fint vare verkligen =D hihi Och vart nöjd ;) fast känns lite konstigt att jag har lugg :O känns så anorlunda XD haha Och så var jag och köpte sista Twilight boken (så länge vi båda andas) så bra :O har redan läst 240 sidor op en dag :O helt galet XD
Idag var jag och jobbade ;) från 15.00-18.00 så stänge och så helt själv fast det börjar ju bli van med ;) Och så kom securitas och "skrämde mig" haha han var och kolla till så allt var bra med lilla mig =D Och så kom Therese och punka förbi med lilla julia =D Fick bära lite på henne (A) hon börjar ju bli så stor men hon är fortfarande liten =D så gooo
Imorgon blir att äta tårta med vännerna här hemma och massa mys (A) hihi love it <3
[Tycker ni om min nya lugg?]
Vart ju då inte sån as bra bild, vart den enda jag idag när jag var och jobba på lilla ängel ;) så den får duga =D hihi
Puss<3 Söndag jag 18år <3

Kommentarer
Postat av: Carro

svar:vad händer idag då:)?

2009-09-12 @ 12:52:46
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0