16.09.09

Hejsan (=
Gud så länge sen jag skrev nu :O men jag har verkligen inte haft tid eller ork "/ Blogg torka ju^^
Just mu sitter jag iaf här och vet inte vad.. japp.. men vad ska man göra? vet ej.. trött på nästan allr och usch...Har vart på min APU plats nu igår och idag, är helt ok men vill häldre vara på smink avdelningen! Blir nästa vecka det ;) jag är på Åhléns... Jag och Jessica ;) Så idag på luynchen var jag, Jessica och Elin och åt Kina buffe ;) mumms alltid lika gått (A) Men saknade mitt vanliga sällskap som jag brukar ha när jag är där (A) hihi
Imorgon blir det att åka med klassen till Falun^^ ser inte fram emot det... Ska dit på någon mässa eller va det nu är :S Bussen går iaf från ludvika station 07.30 huhu så tidigt!

Min födelsedag 18år 13 september
Snodde en bild på en tårta på google... hehe men ska berätta lite om vad jag fått och en sånt trevligt ;) hihi
Har fått en as god parfym. Akvarium, klocka. alla Twilight bökerna (hårda) och filmen av älskii <3... Pengar "massor" hihi och så vart den massa gått fika hos mamma på måndagen med släkten  och emil och linus XD haha kul och så kom emelie och fillan på besök också ;) hihi
Och idag läste jag ut sista boken av Twilight :O så trökigt :( vill att det ska finnas flera böker av de^^ huhu känns så tomt...





Bilder från lördas
[Emelie och Fillan försöker få till Singstar]






Vart ju då inte så lyckade bilder under kvällen XD haha Men nu så ska jag sova ;) PUSS <3


Kommentarer
Postat av: nadja

fint akvarium emmmmis :)

2009-09-17 @ 15:47:49
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Hej, allt bra? Hoppas du får en riktigt trevlig helg!



Kram/ Nicki

2009-09-18 @ 13:56:03
URL: http://hellonicki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-18 @ 19:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0