JAAAA... New moon <3

Äntligen^^ nu har jag vart på den och  den var as bra (A) hihi åå vad jag har längtat efter att se den! nu är det bara att längta till den 3e... hehe Den var bra men visst massa små detaljer var inte med som var med i boken men så brukar det ju vara men jag vart iaf inte missnöjd med hur filmen var (besviken) Tyckte den var kanon ;) hihi ÄNTLIGEN alltså <3









Någon annan som sett den nu då? (= As bra slut ;) haha Hoppas ingen blir sur som inte sett filmen så jaa XD JAG HAR IAF SETT DEN.. hihi As bra slut så nu längtar jag tills nästa film! Sissta ordet som sades i filmen var
Edward - Marry me?

Kommentarer
Postat av: ♫ M I C H A - V Å G A R D U K L I C K A ? ♫

Ååh, jag vill också se New moon :(

SVAR : Okej, gud så roligt, vill också se den , ! :D

min dag har varit som alltid, skola,skola,skola :(

haha :D

2009-11-20 @ 21:24:56
URL: http://mmichelleaalfredsson.blogg.se/
Postat av: Evelina

ja den var sjukt bra!

2009-11-27 @ 20:29:41
URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0