090310

Hejsan =D Ny dag med nya möjligheter^^ Kanske lär mig nått nytt, typ att det var sista gången idag att jag sätter mig hastigt på bussen så att man slår i huve.. hade så jävla ont i huve... ajajj kan jag ju då säga (A) Hade lite problem att somna inatt... la mig i sängen alldeles efter 11 men kunde inte sova :O kännde mig hur pigg som hällt.. så jag satte på en film och låg å kikade lite då å då och sen så somnade jag^^

Vaknade imorgse när klockan ringde 06.15 men då kände jag värkligen att jag inte orka gå upp och orkade inte ta den tidigare bussen... så då ställde jag om klockan till 20 i 7 och vaknade då istället ;D Pappa kom in då med pengar till mig eftersom jag ska till blge idag så tackar pappi <3 Och jag är ju så snabb på att göra ordning mig att jag han ta tidiga bussen =D Så jag han göra mig klar å så på 40 min och det tycker jag är riktigt bra gjort ;) hehe

Nu sitter jag iaf i skolan och väntar på att skoldagen ska bli slut så jag å emma kan ta bussen till blge ;) Wiee så kul det ska bli =D Och emma är förkyld XD synd om henne (A)

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0