hejsan hoppsan

Sitter här igen och snart ska jag hoppa i duschen och använda det nya shampoo  och balsam som jag å cassi har vart å handlat ;D jag å cassi har vart å handlat å så var pappa med som bärhjälp :D blev ganska mkt som vi köpte, och så tog vi även isiatviet med att köpa nå spännande shampoo och balsam eftersom vi bara har sånt från hennes affär. men nu när hon är borta å kan vi köpa annnat :D hihi kul kul ;) 

Efter vi vart och handlade så följde pappa med in och satt å prata lite, och så sa han att han kommer att titta förbli någon dag efter kl 9 för då slutar han :D och även nu någon dag den här veckan så ska jag å pappa in på banken och fixa med sparkontot och så. Och så får jag hoppas på att han köper fika till mig då också ;) haha 

Nu snart så ska jag kolla på den här filmen ;) 



Emma har berättat att den ska vara bra så nu hoppas jag på att hon har rätt ;) 

Puss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0