thihii

  

Sitter här hemma nu och mår prima :D innan jag gick så så tänkte jag köpa mig en tidning så jag har nått att läsa ;D
Så när jag gick å kickade så såg jag att det hade kommit in fullt med nya nummer av tidningarna så då rev jag upp en förpackning och hitta vecko revyn =) så glad jag vart^^ så då vart det ju att jag köpte det nya numret av den... 

Har typ redan läst ut den och det är ju en as bra tidning^^ finns mkt bra idér och tips hur man ska ha och behandla sitt hår! Ska skriva ett litet stycke från tidningen där det står att öl är en bra produkt för den som vill ha glansigt hår!^^ så sluta inte läs än.. Skriver rakt av...


               -Öl är ditt hårs bästa vän, åtminstone ifall du vill ha riktigt 
                 blankt resultat. Tvätta håret som vanligt och skölj sedan 
                 igenom det med en öl eller två. Avsluta med att skölja 
                 igenom med vatten, så att du inte luktar avslaget party.


Så jaa vad skulle man kunna säga om det! måste ju nästan prova någongång xD och undra om det spelar någon roll vilken öl sort det är? humm!

Om man vill ha ett snyggt lockigt fall på håret så kan man göra på ex det här sätter. skriver även av det här tipset. som det skriver att det ska bli skulle inte sitta helt fel ;D synd är ju att jag skulle vilja ha mkt tjockare hår och längre^^
 

                -Dela upp dit fuktiga hår i olika delar och snurra dem till 
                 små bolla, som  du fäster på huvudet med hårnålar. 
                 föda sedan håret torrt, låt bollarna svalna och släpp sedan 
                 ut håret, som vips har förvandlats till romantiska lockar. 



Mitt astro jungfrun

Du ägnar dig mycket åt vänner
och nöje. Det här är också en 
riktigt bra tid för en resa, särskilt 
om du känner att du behöver 
lite extra sol och värme. Det 
kan i så fall ge massor av 
inspiration. Omväxling är också
 bra, för vardagen tynger ner dig, 
du behöver lite nya intryck. 


Jahajaa! det ser man men vet inte om allt stämer in på mig XD hehe men jag får väll hoppas på en dunder bra månad iaf, även om den kanske inte började så bra men nu ska allt bli bra och alla ska må bra och ingen ska vara sjuk^^ 

Nu tycker jag att jag har skrivit klart för vad som jag har i huvudet nu... kanske uppdaterar lite senare ;D 
Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0