APu

Imorgon är det första dagen på Apun, jag ska ju som sagt vara på statoil.. kom väldigt när ahemmet så nu behöver jag inte gå så himmla mkt ;) det känns bra dt :D haha slippa pulsa runt i den här snön^^ nu vill jag ju ha sommar och sol och försöka bli brun XD Jag börjar imorgon 8.30 och slutar 14.30... och så får jag å emma hoppas på att vi går och äter på Mcdonalds :D  hihi det skulle ju allt inte sitta så fel ;) 

23.38 är klockan och inte ett spår av mamma eller såå.. så ska nog fan göra mig klar för sängen, hon kommer ändå komma in på mitt rum när hon kommer om jag har hunnit somnat xD och nu är alla dom där grisarna bruna och fina! tänk om jag kunde följa med! det var ju inte det att jag inte hade nå pengar för det hadde jag ju, det var bara att orka lägga ut den summan! bara för familjen och deras vänner typ.. hade vart roligare om Emil skulle ha följt med eller syster. för det skulle inte vara så kul att åka dit med ingen att prata med eller så, bara mamma å alla dom xD men iaf.. kul att dom kommer hem :D känns inte som om dom vart borta i 15-16 dagar XD 

Kommentarer
Postat av: Madde

Vara bra på vad? :P

2009-02-01 @ 23:57:04
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0