choklad, juice och twilight (A)

Hejsan! 
Hur mår alla idag då?  själv så mår jag kanon ;) Fast är lite trött "/ men det blir man ju efter hårda dagar i skolan :O hehe slutade 4 idag... kommer göra det varje måndag, men börjar 10.15 XD så det är ju skönt ;) 

Min dag i skolan har vart bra... Iaf för min del ;) Och så har jag pratat en snabbis med rektorn, men han är ju så otrevlig^^ usch..... Pratade med han om varför de har flyttat emil till en annan klass? till svar fick jag jag har inget med det att gör.... vafan är det för svar? :O och han ska vara rektor och har inget med det att göra, blir så galen...... Men som tur så hade det blivit ett missförstång^^ så islutet av dan så kom han tillbaka till klassen XD så bra det (= 

Och så var jag och älsklingen upp till stan och kikade, jag köpte 2 böcker (A) Twilaght 1 och 3 så nu har jag ju 1, 2, 3 haha känns bra ;) har kommit på att jag ska sammla på de (A) älskar ju filmen och kan redan säga att jag älskar bökerna :O 

Fick ju en sån grym påse när jag shoppade lite idag ;) haha 

*Just nu^^ Så sitter jag här vid datorn och funderar på vad det är jag skriver om.... Och så är det lite väl tyst här hemma "/ Emil har somnat av i sängen, Tyson har somnat av i soffan "/ så det är bara jag som gör ljud av mig XD Nu innan jag satte mig här och skrev så låg jag i soffan och läser så låg Tyson där, han trängde ner sig bredvid (= så mysig (A)  hihi men nu så ska jag lägga mig i soffan och läsa lite till, så himmla spänande ;) 

Sen blire att cykla och handla, måste köpa katt mat XD 
Hare bra alla =D puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym



hejsan!

Okej,förlåt för detta späm...Men jag vill tipsa dig om en blogg som heter http://jjuno.blogg.se

Det är inte bloggaren som skickat detta,utan en läsare..Och varför jag gör det,är för att jag älskar den bloggen.Det är en vettigaste,viktigaste & bästa bloggen jag läst.Hon skriver om självförtroende .Om en människa ska funka,så behövs självförtroende .Det är a-o i livet.

Hon skriver allt ifrån hur du blir säkrare med killar,till hur du kan stärka din kompis självförtroende .Hon kommer också ha intervjuer med några läsare,som varit mobbade eller haft anorexia..Gör som du vill,men du vet precis lika bra som jag att en sån hära blogg behövs,så det är ett vettigt beslut att besöka den.Tjejen som skriver den är värd en stjärna på blogghimmlen.



Tack för mig



( http://jjuno.blogg.se )

2009-08-24 @ 18:49:04
Postat av: Ellen

hej är med och tävlar om att bli veckans blogg hos

http://mathiildaslife.blogg.se/ gå in och rösta på mig och komentera ett inlägg i min blogg och säg att du har gjort det så länkar jag till alla som har röstat på mig i ett inlägg på min blogg =)

2009-08-24 @ 19:49:29
URL: http://guldvivan.blogg.se/
Postat av: Ellen

hej är med och tävlar om att bli veckans blogg hos

http://mathiildaslife.blogg.se/ gå in och rösta på mig och komentera ett inlägg i min blogg och säg att du har gjort det så länkar jag till alla som har röstat på mig i ett inlägg på min blogg =)

2009-08-24 @ 19:49:35
URL: http://guldvivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0