Grillnig ;)

Hejsan^^

Nu har jag kommit hem från en dag med grillning med de roliga folket ;) Vi grillade hamburgare^^ de vart då kanke inte att se så goa ut men de smakade iaf bra ;) och det var ju bra det då =D Disse följde också med, först så hade jag hon i cykelkorgen och det gick ju bra tills en början men när vi åkte där det vart å guppa så vart hon rädd och började grina "/ lilla gumman då <3 så då vart det att hon fick sitta i Cassis knä, cassi vart skjussad av andreas XD Och det tog en stund innan vi tog oss till hällarna xD Och så cyklade jag förbi Emma och jag såg ju inte att det var hon XD Men cassi såg det sen så skjussade jag henne en liten kort bit XD Hon var livrädd ;)

Sen när vi kom fram då var typ alla där XD de satt och åt och jag cassi å andreas var ju då inte nå grill mästare ;) vi fick inte äns eld på skite först, så då fick Crillo hjälpa oss =D Maten vart iaf god men sällskapet var roligast ;D Det droopa ju iin lite människor XD Mille å Sibban kom och så efter en stund så kom Johan också ;D Trevligt trevligt =D och så grillade vi maursmellows ;)  

Nu kommer det bilder ;) 


Och vissa anväde då lite större pinnar än oss andra till att grilla maursmellows på XD 


Tack för en underbart rolig dag ;) 

Och så när vi cyklade hem så mötte jag Therese å det var kul att träffa henne =D Hon har ju vart utomlands i 3 veckor och nu när jag träffade hon var hon påväg upp till skolan XD Och hon var as brun^^ Fusk XD 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0