God morgon (=

God morgon på e alla (= Ställde klockan på 05.55 idag och låg och snoza hur länge som hällst xd Sen så ställde jag om klockan till 20 över 6, för jag tänkte varför jag skulle upp så tidigt om jag inte äns skulle sminka mig eller så :O Så då kunde jag ju ligga kvar och Milla å Emelie kommer kl 7 XD så nu ska jag bara hoppa i kläder sen äta sen inge mer typ :D Kommer bli en läskig dag :O huhu men hoppas på en rolig^^ Jag, cassi och emelie ska ju gå "modeler" åt millas grupp som har 60-talstema... och det är för en skola i falun som ska kolla på å:O gud säger jag bara XD men det blir nog bra i slutändan! Nu ska jag hitta kläder (A) 

Puss <3

Kommentarer
Postat av: nadja

åh, om jag inte skulle ha dans träning idag skulle jag följt med johan till skolan o tittat på er :) eftersom vi är lediga idag. menmen :)

2009-04-02 @ 10:58:23
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0