090410

Hejsan =D

Nu sitter jag älsklingen och cassi och kollar på eragon som går på tv1000 kanalen (a) den filmen är så söt för draken är ju så söt :O haha, sitter även här och tjokar mig med chips och skit (A) Men det är ju fredag så ;)

Idag så
har det inte hänt så mkt XD jag och emil sulle göra chockladbollar så det började vi med men vi vart så sura och osams för att det inte gick så bra xD så jag hällde ut allt i sopkorgen... Emil gick ner och jag gick ut^^ trevligt vare väl då XD eller inte.... Lite töntigt vare iaf XD men sen så gick jag hem efter ett tag och emil satt i sängen på mitt rum och pratade med sigge, men sigge gick på en gång när jag kom (= aja, nu ska jag väl inte prata mer om det.. bara onödigt vetande äre XD hehe

Och även idag så har jag cassi och emil cyklat till stan för att köpa lite gått gått så det var trevligt en det vart då lite för kallt när vi skulle cykla hem :O usch så dp svängde vi förbi hem till mamma och klädde på oss lite mer och så på mitt rum så fanns det ett påskägg så jag öppnade det och där fanns det godis och 500 kr i =D fan så det var ;) jag som annars bara hade typ 100 kronor att leva på den här månaden! :o Vet inte riktigt var mina pengar tagit vägen den här månaden^^ Visst köpte mig en mini- laptop för 4500:- och så fick jag ju även 1000 kronor extra av mamma när vi vart till kupolen och handla, sen även barnbidraget :o  Vart har allt det tagit vägen? aja, nu har jag iaf 540 kronor xD

Men nu så ska jag allt kolla på filmen med älsklingen =D <3 Så sköt om er Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0