tjolahoop

Söndag idag och Emil åkte hem tidigt idag, han åkte vid 10 tiden så dt var lite trök men då slapp han ta tåg, han åkte med Annas föräldrar XD hihi men sen när han åkte så gick jag ner å la mig igen XD skönt :) 

Just nu så pratar jag med Sandra på msn å så ska jag upplysa om att hon har skaffat kille nu i helgen =D Tompa.. å dt tycker jag var kul och bra för henne ;D hihi 

Men nu har jag inge mer att berätta om eller så! men helgen har iaf vart mysig. älskar att få vara i din närhet :D <3

Bruce Springsteen - Born in the U.S.A 
 
Har vart på han 2gg live i göteborg! senate gången var nu i sommras 4juli i göteborg! sån jävla kännsla <3 saknar det och måste kolla på han nästa gång han kommer till sverige igen, hälst om det är Springsteen and the E-street band! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0