Kärlek gör ont!


 kom hem från emil nu för någon timme sen! åkte därifrån kl 6 i morse! igår så kom jag till han 14.45. fick gå runt lite själv i 30min för han slutade 15.15. sen så gick vi hem å det var trevligt att träffa han igen <3 myst med han å passat molle medans de andra var å kollade på Williams lucia tåg! han var tomte ;D skulel vilja sett han men vi stannade hemma istället XD Vi duschade å kollade på film sen så pratade vi om en sak som hänt för ett bra tag sen men nu fick jag veta sanningen och nu känns det som om jag blöder! jag älskar han och inget kan förstöra det vi har men är så sjukt ledsen om vad det var som hade hänt! skriver det här på bloggen för här är det inte lika många som läser. jag försöker skriva så ärligt som möjligt! jag har närk att det var något mer än som du sa men det var inget sa du men nu vet jag. och det sårade mig riktigt mkt! 
Jag förlåter dej men kommer inte glömma! 

Kommentarer
Postat av: Madde

ses på msn ikv <3<3

2008-12-17 @ 11:58:35
Postat av: cassi

men gumman då, det blir bra <333

2008-12-19 @ 17:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0