Bye bitch.... BYE!




Fikade idag på engel med Emelie, cassi, Fillan, Johanna å Frippe ;D det var riktigt kul XD vi satt där i 3 timmar! :O men kul vare iaf ;) Emelie fick uppna alla sina presenter från oss och jag hoppas hon vart glad av de halsbandet jag å fillan köpte ihop till henne ;D det var iaf riktigt fint XD hoppas att hon å tycker dt (A) Och imorgon så fyller hon ju äntligen 17 år ;D så GRATTIS till Emelie<3  Imorgon så ska jag inte till skolan! har bara en lektion typ, å det är simning å det orkar jag inte! :O börjar bli lite förkyld och har as ont i högra örat! så ne jag tänker inte gå upp tidigt i morgon... och sen så är dt bara fredan kvar sen äre jullov :D längtar fast nu är det ju inge dryga saker kvar! :) på fredan så ska vi dit å sammlas i klassen sen så ska vi till aulan å sen slutar vi :D fast då ska nog jag antagligen jobba! å så på fredan så har jag å emil vart tillsammans i 1år och 2 månader! :D hihi hoppas att han kan komma även fast jag jobbar hela helgen <3 vill krama om han så hårt <3 även om det var i morse jag träffade dej sist.. 

Och nu så ska allt vara bra inget ska krångla mer. det har krånglat nog nu! orkar inte mer. och jag vill inte veta av ett minsta lilla felsteg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0