Länge länge sen! hehe

Torsdag idag! Veckan går fort! Härligt! Idag och imorgon kvar på denna vecka sen tar jag helg! Vilket lyx va? hihi ska bli så skönt med lång helg! hihi
 
Vad har jag gjort sen jag skrev sist? jadu humm.... en kväll var jag och martin till johanna och fredrik och kollade på film! The dictator haha trodde det skulle vara action men det där var ju en slags komist komidi typ haha jaja den var rolig och man fick skratta till lite här och där! Så var kanon trevligt det! hihi
 
Igår var det strålande sol! Vill också kunna ligga ute i solen och glassa och ha det skönt men får hoppas vädret håller i sig till helgen iaf! så när jag kom hem vart det att vi gick en promenad i solen! Var skönt! hihi sen gjorde vi mat, eller ja, jag kom på att jag ville plocka hallon så martin var så duktig och fick fixa med maten! hihi  Super gått ;)
 
efter vi ätit gick vi ut och plockade mer så när vi skulle väga så var det välldigt exakt 1kg! haha så vi var riktigt duktiga med det där och vikt ;) hihi
 
Så ja! Har nog inge bilder att bjuda på men det får gå ändå! :) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0