Sista inlägg som 19?

Nu är det nedräkning....

2timmar och 31minut kvar som 19!

Fyfan.. nu börjar jag bli gammal? shiit.. vart tog alla år vägen? när jag var 15? hade precis fått moppe körkort!
Fick mopekörkortet några dagar innan jag fylde 15 men fick inte köra föreens på min 15års dag! Herregud! Känns som igår!

Nu är jag snart 20, har ägt 2bilar och är egen företagare! Trodde aldrig jag skulle stå här när jag var yngre! Jag är grymt stolt över mig själv! Jag klarar allt bara jag tror på det och hjälp från familjer och vänner! Ja allt dom gör mig starkare! Undra vart jag kommer stå om 10år? vart har man hamnat då? har jag flyttat från ludvika? har jag barn? jaa finns 100 frågor som jag vill ha svar på nu! Men nu ska jag njuta med de sista minuterna och timmarna som liten! För imorgon kan jag gå in på systemet och handla! hehe Gud

Gammal bild från 06? tror jag? typ?

Tänk de där småkusinerna som står på vardera sida av mig? hur långa tror ni dom är? joo 1huve längre än mig! Jag har nog knappt vuxit nått sen det där kortet? haha Mina små kusiner! Förm mig kommer dom alltid vara små <3





Tog ett tag att skriva detta inlägG! Inte fullt koncentrerad! haha klockan är nu 21.46 snart 20!

Kommentarer
Postat av: bella <3

haha gud var jag var lite haha XD <3

2011-09-13 @ 20:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0