Måndag! min mage knorrar

Måndag igen då! Står i butiken.. as skönt att man kan ha internett och att det är som en vanlig dator själva kassan! Det gillas hehe (A)

Sovit som en stock! hade svårt att somna men somnade iaf!
har inte så mkt att berätta! Känner mig ganska trött!

Är så sugenpå ett stelt armband i silver! Så sjukt snyggt men jag tycker det är ganska läskigt med att man ska trycka på sig det! eheee lite rädd för sånt! BUS!

Gud va min mage knorrar!

Mina nya snygga naglar! Som jag gjorde i kupolen! Riktigt nöjd!


Igår var det fotboll i räfsnäs! Så roligt att få röra på sig och det var ett tag sen vi spela så kände mig helt slut + så har jag träningsvärk i benen nu! YEY!

sen mot kvällningen vart det en långpromenad med johanna, fillan och cassi! Super mysigt! hihi

Trevlig dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0