Wöhöööö Tisdag i bravader

Hejsan hoppsan....

What to do?
jadu. står på jobbet... bara 5,5 timmarkvar på denna jobb dag! Imorgon efter jobbet blir det att åka och fixa håret hos bästa milla på hennes salong! ;) Gud va skönt! Längtar ju...

Hade tänkt att jag ska försöka träna på morgorna innan jag åker till jobbet! Men känner att jag lär skjuta upp det lite till tills jag får ordning på lägenheten och inte behöver stressa om allt det! Så känns kanon när allt är klart där så då ska jag bara koncentrera på mig själv. :) Låter inte det riktigt bra?

jag och johanna!
Jag får alltid röda ögon på kort! hehe i'm the devile (stavning? )

Om jag kommer uthärifrån nått idag ska ska jag skynda mig in på Åhléns och nova hem och kika efter en fin sängappa... inge snyggt att se under sängen ju! hehe

nu fick jag besök av Therese! TREVLIGT =D

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Haha snygg bild xD :) bäst på fest ;) <3 btw ringen kommer bli grym ! :)<3

2011-10-18 @ 21:46:01
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0