Öroninflamation....

Spännande? njee inte alls..... mitt högra öra gör ont... usch så drygt!

Morgonen började bra! upp och hoppa när klockan ringde 07.05 hehe eller njaa så pigg var jag inte så snozade till 20i 8. bra skönt! Så upp fixa mig och så möta Emma på parkeringen vid 9 och ta en frukost! Inte alls så dumt kan jag säga!

Så mysigt att få sitta ihop och prata och äta maka och dricka te! hehe Mumms... vart en räkmacka för mig denna morgon! prata och babbla och så följde Emma med mig till butiken och öppna och så satte vi här och prata också! Ojojj vi lär åka till blge någon dag och shoppa loss! var allt för länge sen vi gjorde det! måste köpa nya jeans också! Kanske ska satta på blge på söndag jag? får se om någon blir sugen på att följa!  

har tillomed matlåda med mig idag (som jag gjort själv) igår hade jag också matlåda men den hade jag fått av mammsen! hehe


Helt svart idag typ! hehe med en svart tröja som är lite glitrig så det är ju nais!

Idag var det en liten pojk och hans mamma som kolla på klocka till pappa i julklapp.. pojken, vilka långna naglar du har! Han var riktigt söt och go! Lite blyg i början men det släppte ganska så fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0