Mördar skor på HÖG nivå!

Yes då har jag fått hem min klänning och mina skor! Och FAN skorna var inte det minsta låga men fan så läckra de är! haha ska hem och testa gå i de! Klänningen är sjukt snygg och lär hem och testa den också! Så spännande!

Men först innan jag kan testa skorna och klänningen så ska jag till sporthallen och simma med Jennifer! Ska bli skönt och avslappnande att simmla runt och babbla! Men fan så trött man blir av att simma och prata samtidigt? haha

skickade en bild på skorna till jennifer. riktigt sexig bild med vita strumpor i svarta skor! hahah jaa inga strumpor i dessa skkor iaf! hiih Jaa ska tagga om och ladda inför simning! ;)

idag till min räksallad så drack jag en powerking... FÖRSTA gången i MITT LIV SOM JAG DR>ICKER EN HEL! haha vart helt stirrig och inte alls mig själv.. välldigt slö kände jag mig men nu är jag välldigt speedad och undrar va jag ska göra? hoppas någon trevlig människa kommer in så jag kan få babbla av mig lite! heheh Kan behövas känner jag för nu går mina tankar i högvarv! ojojj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0