JAAA Min dag är räddad (kväller)

Kollat på sista avsnittet i 2a serien av Vampire Diaries Och fick veta nu att det blir en 3e sesong! YES!!!!!

Överlyklig som fan! hihi Damond och Elina Pussades (A) Mumms



ÅHÅÅÅ!

Som sagt så har min blinkers på bilen "trillat" ur sitt bo! humm? vet inte vad som hände men när vi åkte från blge så var det en dunk och vafan va det undrade jag och eml? Men det fick vi veta när vi kom fram till Vansbro att ljuslyktan åkt ur! hehe Min bil rasar samman?

Iaf! I kupolen hittade jag på ett par jeans och ett par Fred Perry skor i gråa! Köpta på Rean 399:- Snygga som fan! Sen köpte jag en så JÄVLA snygg tröja till Emil (var skyldig han) grrr <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0