Igår +idag!

Igår kväll åkte jag, cassi och johanna it till björsjö! Tog inte 1 timme denna gång så vi är nöjda! Åkte fel en vända men mäskte att det inte var fel så vända nästan på en gång! haha

Vi var ut till Emelie och tim! Emelie fyller 20år idag! Så massa grattis till min mamma Emelie! =D

Gammla bilder som gatan! Fan emelie! Vi börjar bli gammla <3
Jag och emelie sommaren 07?

Sen vare ju dags att färga håret brunt för första gången i våra liv! haha Undra vart den gräsliga bilden är på det snygga råttfärgade håret?

Vi färgade från blont till brunt. Vi köpte någon färg och både jag, emelie, milla och cassi fick panik när vi fick ur färgen ur huve för vi fick verkligen råttfärgat hår? haha så jävla gräslig färg det vart!
så vi tog moppen och åkte ner till närmaste affär och köpte en as mörk brun för vi ville inte ha råttfärgat hår! så ja! haha fyfan vilka minnen det finns!

Sen nu i april ska Emelie och Tim få en liten knodd! Jag tror de kommer få en tjej! eller ja, jag har bestämt det! haha =D Gud va mysigt det ska bli! Längtar!

Små skitar och nu är vi 20 år båda två en emelie är tillomed gravis! SÅ mamma emelie <3

de bjöd på chescake så emmis var så nöjd!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gullunge! :) jaa tänk vad åren går fort. Men de är underbart! Vi har kommit långt och lyckas bra! <3

2011-12-19 @ 14:36:08
Postat av: Emmis

Ja emelie vi har kommit bra långt och lyckats bra! ;) Kan ju inte bli sämmre <3

2011-12-19 @ 14:42:58
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0