Dagens händelse!

Jadu vart ska jag börja? Alla känner apan, apan känner ingen! Så känner jag mig många gånger! hehe

Iaf till det vesentliga med detta inlägg....

Gick över till mammas butik (life) och hon bara skratta och så... sen berättade hon att det var några kineser som höll p åatt ta kort typ vid utgången av hennes butik och hon trodde dom tog kort på varorna men sen när hon ser skärmen på kameran så är det på mig dom tar massa smygkort på? hahah Jaha

mamma höll på att skratta ihäl sig att de stog i hennes butik och zooma och tog kort på mig! haha bra roliga ändra! undra va de ska ha korten till då?






Var och köpte räksallad idag men njee tog lite från den och inte alls hungrig eller så.... snart är det stägning om sicodär 1timme och 40min sen ska jag tagga igång för träning! Springa skiten av mig till dansa kuduro! hehe

Idag kom therese in och babbla på! Så trevligt hihi vi har så mkt att ta igen :) Igår var även Tina och Emelie förbi så då fick jag klämma på bäbismage... mmm så mysigt och gud va det börjar synas! 4a månader kvar och åhåå så jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

sv: hahaha jaa eller hur ;) det tycker jag vi får köpa en deg å fixa, men har inga pepparkaksformar :O hmm xD

2011-12-08 @ 21:17:44
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0