Emma S. Kanon bra serie!


Någon som har hört tallas om Emma S egna ansikts serie? Det har precis kommit ut på marknaden och är en kanon bra serie men en fräch doft på alla produkterna (= Idag kom jag hem med en av Emma S tinted day crem, medium eftersom så blek jag är kan jag ju inte ha dark :P Det är alltså en färgad dagkräm som inte täpper till porerna så om man vill ha en lätt solkyst lyster så ska den vara bra så köpte med mig den för att testa! Kan vara skönt att vissa gånger att man ska kunna slippa brunkräm för huden blir så mkt frächare om man låter bli brun kräm ett tag (= den färgade dag krämen kostar dock 249kr men kan vara lätt värt det! det visar sig imorgon när jag ska ta på mig det på morgonen (= hehe Det är inte för dyrt och inte alls för bilig, helt lagom (= Och så föjde lite lancom produkter med mig hem (A) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0