Bal 2010


Mer bilder kommer sen ;)

Kvällen igår var as kul XD haha Synd vara att det regna och att lockarna i håret bara gled ut^huhu men men jag hade kul ;)

Inna på balen var det mycket folk och alla var så fina =D Senare så drog många till krogen så där var vi och dansa ;) haha as kul^^ haha.. och det var nått äkel som kom och pussade mig på kinden, han bara dök upp och försvann.. jävla dåre såg bara att han hade en mössa det ända vet jag om han.. jävla äkel.. och  så fick jag och Emma en tjokis över oss, fick så jävla ont  i axeln för fick hans armbåge rakt ner... aj.... Ajaa kvällen var as kul ;)

Ikväll blir det att åka till pappa och Anna och käka grillat ;) mumms <3 hihi

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

vackra bilder:D

Hoppas du får en toppendag :) <3

måste bara fråga håller du på med någon sport? isåfall vilken?:D

2010-05-22 @ 16:04:01
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Nikoninan

Awe ni var så fina ! :D <3 Hoppas du hade en toppenkväll ! <3

2010-05-22 @ 17:51:50
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0