Flytta eller stanna?

Jadu.. jag och Emil har svåra bekymmer... haha ifall vi ska flytta till en annan lägenhet (som är större) eller ifall vi ska vara kvar! Våran lägenhet är fin, lite liten, snygga tapeter och så men badrummet är litet och lite (skabbigt) köket är snyggt men litet! Den andra är det stor toalett på och stort kök och ett rum (= Inte så fina (moderna) tapeter och det är det som inte jag gillar! Så jag och Emil får väl fundera vidare "/ DRYGT! huhu

Iaf...... Idag åkte jag med syster till blge och kikade en gång till på balklänningar och NU HAR JAG BESTÄMMT mig^^ Hittade en annan, as fin och ganska speciell i färgen och den hade precis kommit in så ;) hihi as fin och den satt as bra, lite lång bara men annars bra ;) hihi SÅ Ska dit sen när den ska bli uppsydd och så (=

Undra hur man ska ha hårret på balen? humm ska bli så kul XD hihi

Kommentarer
Postat av: Madelene - Mina Drömmar, Mina Foton.

så är det den mest underbaraste människan i världen som ska skjutsa dig på balen i en cabbad bil också (Jag) Mihi :D

2010-02-26 @ 09:25:40
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0