Köpa ny jacka, eller två...

Hejsan (= Min dag idag  har gått segt^^ har vart på Åhléns och det är inte alls nå kul :O usch.... men det är snart klart där... kanske blir sjuk? vem vet XD
Min röda jacka^^
Är helt borta! Cassi (syster) lånade den en dag till skolan nu för någon vecka sen och så tappade hon bort den, tappat den i skolan, bussen, stan? vem vet^^  Och den jackan är ju en aning dyr, fick den av pappa... Kollade upp vad den låg i för pris nu och den kostar lika mkt som den gjorde när pappa köpte den till mig.. Den kostar 999:- Och nu börjar det ju bli kallt på mårnarna, så ska till blge med Emma på torsdag och köpa mig en ny sån jacka ;) eller aa jag ska köpa den för cassis pengar ;) surt för henne men så äre om man lånar systers jacka och tappar den XD synd för henna äre ju. Men det blir avdraget från hennes sparpengar!

[min röda älskling]




Har funderat på att köpa en helt ny anan modell men det skulle kännas så fel eftersom det är cassi som pröjsar en likadan och så köper jag en annan "/ och om jag skulle köpa en annan så skulle jag saknna min röding :O huhu så svårt så blir att köpa en röd för cassis pengar och sen en annan jacka för mina (= det låter bra ;)
Emil är på träning så sitter här helt själv^^eller aa Tyson är väl här men han ligger och sover bredvid mig på databordet! han håller sig nära ;) Så goo <3 Emils träning slutar väl typ om en timma så ska snart börja med maten så den är typ klar när han kommer hem (= Och så blir det nog en tidig kväll!
Men nu har jag annat jag måste göra^^ som disk ;) haha Puss <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej gumman :D



Undrar lite vrf du inte vill köpa med något objektiv till kameran (: för du kan få ett bra pris för ett litet paket :) <3

2009-09-22 @ 21:04:43
Postat av: nadja

nej jag stannade inte så länge, drog nästan då också faktsikt :) men så himla trött haha.

2009-09-22 @ 21:18:00
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0