16 Februari

Kupolen idag då och det var ju riktigt skoj och god mat och mkt skratt och sett mkt fint ;D Det var Jag, Johanna, cassi, Emelie och Milla och det var så kul så :D Vi åkte bil dit och hem :D Det första som jag köpte var då örhängen som jag har fast har tappat ett par av dom så var ju tvungen att löpa nya xD Och hittade exakt lika^^ Sen så köpte jag ett par skor som jag då inte behövde betala så mkt för ;D   Och så köpte jag en väska också^^ jag behövde ju en ny eftersom den som jag har är en "jävla blate" väska XD haha fyfan! köpte även en sak som jag ska ha på min nyckelring XD hihi 

Jag köpte ett par såna där svarta XD jag tyckte dom var så söta fast dom var ju inte lika snygga på bilden XD 

'

Skulle också vilja ha de där "gladiator" skorna, de var ju riktigt snygga och Johanna köpte nästan ett par såna där! :) snygga var dom iaf ;D 

Nu sitter jag hemma hos pappa och gör absolut inget! Sitter bara här och väntar! Väntar på att du ska höra av dig <3 men men det kan ju kanske dröja länge! "/ Ajaa imorgon är det skola och det ser jag verkligen inte fram emot =( blää men jag tror att vi kommer få sluta ganska tidigt och det är ju skönt det iaf XD hehe sen så får vi se vad dagen bär XD jag å Emma måste ju börja gyma nu snart XD hiih vi ska ju ha jävla "snygga" kroppar till sommaren ;D haha men men nu har jag inge mer att berätta XD 


 
 Så jävla vidrigt! aså herregud! :O 
Han var 12 år när han gjorde sin 14åriga tjej med barn! Han ser ju fan ut som om han vore 8år! :O Vart är världen på vägen? Tänk på deras föräldrar, undra va fan dom sa när dom berättade att hon var gravid! :O det är ju vidrigt och vilken lite player hon verkar vara^^ bara för det är ju inte säkert att det är han som är pappan till barnet bara för hon hade haft sex med en annan kille också som var iaf 16 år så! det skulle ju vara bättre om det var hans barn och inte den där lilla saken^^  När man kollar på bilden så ser det ju ut som om den där lilla pojken som kan vara pappan är hennes unge också för hon ser väldigt läski ut! helt krit vit i ansiktet! :O men men.. så kan det ju vara! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0