Julhandel! hehe

Börjar klia lite i händerna efter att få börja julhandla! Så idag beställde jag julgardiner till köket, två röda hissgardiner som jag tror kommer bli suveränt! sen 2kuddfodral och sen en icke så julig fönster/bordslampa som ska stå i fönstret i datarummet! Men den kommer inte bli skickad förens 25november.... men den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge!
 
Får se vad martin tycker om det då men i varsta fall så får jag väl skicka tillbaka det ;) haha
Så är det haloween på lördag och mina kläder till det har inte dykt upp än.. börjar bli nervös om att jag inte kommer få hem det i tid.... beställde det för över 2 veckor sen... så jävla dåligt gjort av den.... bläää men får hålla tummarna att den dyker upp fort som attans!
 
Redan onsdag...
I helgen vart det att ta det lugnt, kolla på film och gosa med finaste Martin! På söndagen så åkte vi till en sjö och skulle kolla om vi såg nå rödingar för dom leker nu! Och tam i sjutton så såg vi 3st som simade runt i vattnet så det var mysigt! Vi gick runt hela sjön också och hadde uggs på mig och dom vart ganska så blöta! hehe
Camilla har en as fin adventljusstake på sin salong som jag har tänkt köpt någon dag när jag kommer dit! As fin och härlig ser den ut att vara! hihi Vill ha upp allt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0