Ibland går det undan allt!

Lördag idag! Denna vecka har gått kanon fort och väldigt dålig har jag vart med bloggandet också! hehe Torsdag vart det lite tjej mys med Emelie och milla och självklart lilla Lowelia! Snuffan! Vi spelade supermario som på den gammla goda tiden! hahah ;) vi nötte det där spelet väldigt ofta och lekte och hade oss så det var så skojj så! Vi kom till 3e värden sen vart det att sitta och prata istället och kolla på lowan! Tänk va mkt uppmärksamhet en liten bäbis kan få och man kan ju kolla på henne hur länge som hällst! Sen kom martin hem och då var han också med och pratade och kollade på lowan! haha :) Hur mysig kväll som hällst och så åt vi cheescake! mumms
 
Fredag morgon vart det att gå upp tidigt då killarna från nodiska kaminer kom och skulle instalera kaminen och Ulf kom också! Så full fat gick upp kvart över 6typ och började fixa mig så jag var klar till dom skulle komma! :) Bjöd på kaffe! sen drog jag till jobbet och när jag kom hem var det klart! Martin kom ner till stan innan jag stängde och så gick vi till hemakväll och köpte godis! mmmm så gått det var! sen fick jag komma hem och kolla in nya kaminen! Snyggt snyggt! så la vi lite pussel och åt och så hokey och så kollade vi på en krigsfilm! Helt okey! Så vart en mys mys fredag med älsklingen <3
 
Hål rakt igenom taket! Ja det fläktade bra ;)
Helt nöjd! :)
Nu är det bara och vänta på att sotaren ska komma och godkänna den så vi kan test elda i den! hihi Telgsten är det i den så jaa! SPÄNNANDE! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0