Fredag och snart HELG! EN hel helg!

Veckan är snart över! GUDANS så skönt! Imorgon är det röd dag och det betyder SMYCKA STÄNGT! WIEE känns så skönt att få en hel helg! Så imorgon blir det nog ikea? tror jag! skojjj!
 
Denna vecka har det vart mkt krångel! Måndas! Kom inte in i mitt FETA kassaskåp på 900kg... Tydligen så hade batteriet tagit slut i kodlåset! SÅ och ja, hur får man upp det? hehe testa och slet men funka inge bra... ringde runt till olika kassafirmor men ingen viste hur man skulle göra på mittt.. har som sagt ett säkert kassaskåp! hehe läst på nätet och översatt från engelska till svenska. Pappa kom hit när han hade sluttat jobba så då sa jag det till han och han gedde sig på och försökte få loss och efter lite om och men så fick han upp det lite så jag fick ner fingrarna i låset.. så pappa gick och köpte nya batterin. Så så fick han hålla ut det så mkt det gick och jag fick pilla med fingrarna och försöka få i de nya batterierna... efter slit så hoppa kassaskåpet igång igen! Kännsdes dån otrolig lättnad då! Sen nästa krångel... Internettet till datorn försvann helt... det totalt dog. Ringde runt till de som har hand och msycka kassorna och så. alla skickade mig vidare och blabla blaa så vart lite pist. Men till slut så fick en till det när jag berättade hur en annan gjorde för 1år sen när min kassa krångla..så en hel dag var jag utan internett! men sen när internettet kom tillbaka så slutade kassa programet i datorn att funka så kom inte in med min inloggning eller något och då var det bara igen att börja ringa runt och efter en del strul så fick en igång det med...
 
Sen efter de 3 omentet så har inget krånglat så mkt... haha så skönt det! Så hoppas att inget ska krånga mer.. är så trött på det! Jo en till sak har krånglat! Kommer inte in på smycka, intranetet... irriterande då jag ska skriva ut försäkringspapper. japp! Annars har min vecka vart bra! Min affärs tv har nu kommit upp i butiken tack vara min älskling! Så vart kanon nöjd med det! hhihi
 
I det här hå¨llet fick jag ur två st 9v batterin och i dom igen! haha var pilligt kan jag lova!
TVN! WIEEE så nu kan jag dela reklam med anndra som använder sig av Min Affärstv! härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0