Torsdag idag igen då! :)

God dagens! Idag är det torsdag! den 10Maj..... 3st som jag känner som fyller år! Massa grattis till dom! Emma, moster Ann och Linnea! Massa grattis.

Står på jobbet idag igen som alla andra dagar, fryser som vanligt! Att det ska vara så jävla kallt här inne. kommer ju aldrig kunna ha somarkläder här inne! Tjocktröja och raggsocker typ.....

Sovit bra inatt som alla andra nätter! Har även börjat lärt mig att göra fiskbensfläta så det har jag i håret nu! hehe




Så på så vis! Idag efter jobbet tror jag det bli suchi med johanna och cassi! Har aldrig ätit det så är väl dags att testa på det nu! hehe :) Så skulle man försöka klämma in en solning också! Inte så fel! hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0