Lördag!

Idag är det lördag och om bara 1timme och 10 min tar jag helg! Så SKÖNT! hihi Vart en kort vecka känns det som ;) Direkt kl 3e ska jag byta om till träningskläder! Blir fotboll 15.00 så ska skynda mig allt! ;) hihi Har packat med allt så! Ska bli skönt att få springa av sig energi och få röra på sig! Känns som evigheter sen jag tränade!



Igår kollade vi på film! Martin fick välja! hehe KOmmer inte riktigt ihåg vad filmen hette men det var spännande och så! Men var inge bra slut. ville veta om han överlevde eller om han dog! hehe filmen handlade iaf om en grupp som krachade med ett flygplan mitt ute i ingenstans! Iskallt och 7st överlevade. och de vart på gång på gång attakerade av varjar som tog död på de, en efter en! Så spännande! Sen efter det vart det att kolla på Dear John! hehe har sett den ett antal gånger men men!

Sol sol sol! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0