FREDAG! Sol i massor!

Pressa Pressa Pressa!!!! Typ... men går ju inte så bra när man står inne 8timmar om dagen! haha Så gick upp kl 7 imorse igen och fixade håret och bäddade sängen och satte mig på balkongen och njöt i solen och solade! SÅ var så skönt så och så varmt! Härligt värre! hehe

Igår nä'r jag kom från jobbet så vart det att lägga sig och sola lite! Så härligt! Sen ut på en springtur och sen åkte jag ut till mamma! hihi full fart! Idag efter jobbet blir det att träffa fillan! Vi bestämde oss för att äta glass så glass får det bli idag efter 6 ;) hehe mumms så gått!


Undra om man ska försöka ta första doppet i helgen? hehe är ju på tiden för det allt! ;)

Marknad i helgen också.. Börjar idag så finns ingenstans att ställa bilen så fick ställa bilen halvägs hem till mig hahaha så smidigt! hehe Så gick jag genom marknaden en snabbis när de höll på att plocka upp sina saker :) Mysigt! Hoppas att några har öppet efter kl 6 så jag hinner kika lite efter stägning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0