Lite, en knutta sliten allt!

Lördag idag! Lite tröttis är jag ju då allt!  Direkt när jag slutade igår åkte jag och hämta Jennifer hos sig och åkte hem.. åt tacos, så maten var klar för det hade martin fixat med! ;) hihi sen åkte vi ner till roman på förfest och var där bra länge! Trevligt trevligt!Sen vart det ut på stan och så men vart ju inge bra väder då det började regna... så vi åkte hem lite efter 1 tiden! somnade vid 2... och nu står jag på jobbet :)
 
sen är det bara att fixa sig när jag slutat och tagga om rejält hahah ;) ikväll blir det party allt..... idag när jag åkte till jobbet fick martin bli med så vi åkte till lägenheten och han pumpade min cykel och så cyklade han hem på den så den kommer dit ifall man behöver den ikväller! Så ska bli kul kul hihi
 
har inga bilder så vet inte vad som ska bli.. så får bli ett inlägg utan bilder allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0