FREDAG....

Äntligen Fredag!

Bal idag för alla studenter i ludvika. synd att man inte kan kolla. men tror verkligen alla är superfina och så! hihi

Inatt sov man lite i lutning ahhahah roligt! hihi vaknade inatt av att jag låg så kontigt i mitten av martins säng. sa till han att jag tror sängarna glidigt isär.. somnade om sen vaknade jag igen och låg där igen i den konstiga lutningen och då gick jag upp och skulle skjuta ihop sängarna men det gick inte och martin lyfte på bädmaddrassen och såg att ena sängen var lägre... haha så han kollade under sängen och såg att benet på ena sängen mot mitten hade vikt sig så inte konstigt att jag låg konstigt där i mitten när sängen var lägre! hahah jaa skrattade åt det haha ja rolig morgon =D

Igår höl jag på med att inventera hela butiken... när jag stängt kom martin och hjälpte mig att inventera det sista! Så var snällt av han så vi var klara typ en 8a och så gick vi och käkade på kina! Kanon bra torsdag! :)



snart helg! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0