Bra start på dagen!

Imorse var jag välldigt pigg när martin gick upp så gick upp jag med då! Och bestämmde mig för att måla innan jag ska börja göra mig ordning! SÅ målade imorse! hehe var roligt! Vi målade igår kväll också! :) skojjj!!!! hihi spaklade också! Roligt! smart att måla i tröja och trosor då jag inte tänkte på om jag skvattade ner benen så har några fläkar på benen men det gör ju inget? är ju typ lika blek som färgen så! hehe viting! Sen är mina naglar lite vita här och där men fick bort det mästa! Sen gjorde jag mig ordning och visste inte vad jag skulle göra för att döda tiden innan jag börja jobba! så vart att städa inne på badrummet. torka av handfaten och skåpdörrarna och så! hehe sen även damsög jag lite för jäklar va det sprider sig frå sovrummet när man rivit tapet och såna roligheter! Så han även med det lite snabbt! :)

Så känns som en bra dag så då måste sverige vinna ikväll också alltså!

Igår vart det hehe pizza.... ajaj men så gått det var!


Igår på jobbet hade jag besök! Först kom Milla och sibban, sen kom jennifer så vart en hel del babbel här! SÅ SKOJJ! hihi Jennifer var kvar här till nästan stägning och var trevligt! Fanns mkt att babbla om och vi har mkt planer inför midsommar.. vad vi ska dricka och vad vi ska göra för drick och så! Vi är grymt sugna på att testa det där med vattenmelon och sprit i! hehe jaa låtter ju gått och så mixa jordgubbar, is och sprit hur gått låter inte det? och sen ha våra party sugrör från Nyår! hehe jappp känns som om att det kommer bli skojj på Midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0