Vilken tur man kan ha! Underbara vänner det kanske heter <3




Nu har Therese vart här! Hon tog min hemnyckel och åkte och hämta min telefon! wieee!!! Vilken tur man kan ha (A) vart värsta terapin att inte haft telefonen på 5timmar! Att jag fortfarande lever är ju ett under!

Så ska bjuda henne på fika och så blir det nog en hel del massa snack som vanligt! Therese sa när hon gick att hon behåller nyckeln och min lägenhet! hehe Kännde på mig att jag skulle få nå besök idag så bäddade sängen städa och plocka! hehe vilken under? så det inte ser ut som ett bombnedslag allt! hehe Så känns skönt att veta att det är städat iaf! :) Underbara vänner!  imorgon blir det mys i gonäs med tjejerna, Milla ska fixa håret och så! Blir kanon och fredag är jag ledig! Kan ju inte bli bättre!


Kommentarer
Postat av: Nikoninan

haha blaha blaha på dig sötan ;)<3

2012-01-04 @ 21:23:12
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0