sjukvård.... "Suck"

Irriterande emmis...

Jaa får ta plan B.... = cassi! haha <3

Ville inte gå ur sängen imorse... var så varmt och skönt så ville inte alls... hehe drygt! Men men är iaf i affären så jag gick ju iaf upp och kom i tid! :) han även äta frukost också så har blivit snabb på morgon! hehe

va händer idag... vettetusen allt! ehe jobba jobb.... försöka plocka lite å så! Igår efter jobbet tänkte jag ju gå och träna. Men när jag gick in på Må Bättre så var det KNÖK fullt av människor så känndes inte så roligt att få stå och vänta på saker så jag gick igen, lika fort som jag kom dit! Så åkte och handla istället! hehe köpte en ny sån där fin blomma som dog för mig... men denna gång läste jag hur den ska vattnas och den ska inte dränkas eller stå i vatten.. den ska bara vara fuktig så kanske går bättre denna gång! vem vet! Håller tummarna!

alltså en ny såndär blomma! så fin och passar perfekt så hoppas min nya levande växt vill leva längre! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0