Förlovning/ vigsel

Det har tagit hela fm och en stor del av em....

Har ändrat alla priser på alla ringer och det är en bra pilljobb som verkligen tar tid! Ojojj men nu är det typ klar! Några få ringar som ska krångla! hehe men snart så! :)

ikväll direkt efter jobbet blir det fjällberget men lite kompisar! :) Ska bli roligt! Fast dom åker dit till en 18 då det öppnar och jag stänger ju butiken 18 så åker direkt från jobbet och dit! ringde till pappa och fråga om han kunnde komma in med brädan och skorna och åka hem till mig och hämta mina teckbyxor, flece tröja och jacka och halsduk! hehe Tur man har en pappa som alltid ställer upp! <3 så blir att byta om i butiken så fort jag dragit ner gallret! skynda skynda! ;) de jag ska åka med är fredrik, crillo och mike! Ska bli superkul att få åka! hihi

Igår efter jobbet var jag och träna, gick helt okey men alla springband var upptagna så struntade i det.. hehe drygt att behöva vänta! inget jag gillar. men tränade iaf så var skönt! ;)

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

ja ska också kanske med, lär

nog åka en gång innan vår resa (:

2012-01-31 @ 15:53:42
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0