Denna dag kunde ha börjat bättre.....

krångel krångel lägger sig på hög. typ! hehe

Gick upp lite innan 8a, gick ner till stan typ kvart över 9.
Kommer till affären och ska ta ur säkerlåsen på sidorna, en får jag ut. det andra sitter helt fasiken fast... fick inte ur det. så kommer en kille som annonsblandet som jag ska ha möte med halv 10 och kommer inte in i butiken. Han hjäpte och försökte dra ut spärren.... Lollo kom ut och försökte hjälpa. hon hämta sax och vi stod och jävlades och tryckte om dunka på gallret.. ja jävligt inbrott säker var det iaf... bra om amn inte äns kan ta sig in med nycklar? hehe låssmeden öppnar kl 10.00 fast i sissta försöker fick vi ut spärren.... hur fan kan det fastnat så hårt? jaa ont i fingrarna fick jag + slog jag av tumnageln... jaaa vilken bra start!

Får hoppas jag får igen det ikväll och får öpp det igen imorgon bitti.. orka krångla som en dåra som vi fick göra idag tänker jag inte gå med på.... fyfan... irriterad emmis...

vi fick ha ett snabb möte iaf så det vart bra.. hehe så har jag skurat bort lossas snön som haft i fönstret och det var inte det lättaste att fo bort då det blir en massa fläkar som verkligen sätter sig fast! jaa fick bort det och så har jag gjort rent alla glas dörrar till montrarna... mkt fingeravtryck kan man ju påpeka! japp....

Denna dag kan inte mer än annat bara gå uppot så dags att bli glad! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0