Beställning!

Denna torsdag har jag hållt på med en hel del beställningar! hehe beställt de billiga klockorna så jag har alla färger hemma! Nu är det bara den lime gröna och oranga som är kvar! Men nästa vecka har jag nog alla hemma igen! ;)

149,-


Sen har jag äntligen fått tag i MissDee!!! Har vart i jackt efter dom! Men de har inte svarat på mail eller i telefon men nu är det löst så hoppas att få hem en hel del nyheter nu när det är så tomt på deras varor! hehe
men snart så! wiee så roligt! Så håller jag på att spåna efter andra leverantörer och andra smycken också! Spännande!

Ja får se! :) Inatt sov jag inte så mkt då jag vaknade vid en halv 2 och sen kunde jag inte somna om... låg och vred mig och känns som om jag precis somna när klockan ringde så känner mig helt färdig och skulle kunna somna! hehe Jaja kommer igång snart!

tralla laaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0