1a Januari 2012

Kan säga att jag inte fått mycket sömn inatt vaknade av jag blödde näsblod så då var det bara tt kuta till taon sen har jag vart vaken sen dess! YEY!

Iaf gårdagen var kanon! Jobb, sen hem och fixa lite så kom jennifer! vi blandade första drinken kl 15.00 fixa och och så vart det china med trevligt folk halv 5 så då åt jag oxfilé med pommes och beasås! var lika mummsigt som vanligt! sen vart det fest hos martin och monica! var trevligt och massa trevligt folk! hii var lite trött mellan åt och kom igång å så vart man trött! jaa var super! Kunde inte blivit bättre att fira in det nya året med! vi vart kvar där till en 3 på natten! dansade och tjohade! var super! Bilder kommer nog sen, johanna har min kamera ;) hehe

vad har jag gjort 1 januari då? kollat på 2 filmer, trassel och ice age sen slöat i soffan med tecken och bara vart almänt slö och en aning bakis! Sen vart ner och inventerat men var inte länge detta år! Så var ju skönt! haha var och handla och nu sitter jag helt död och känner mig helt bortblåst i huvudet! nej lär ta nått att äta så jag får någon energi!



mitt nyår har vart kanon! 2012 kommer bli ett underbart år! Det känns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0