Frukost på BK med Emma!

Vart mys frukost på bk med Emma Imorse! As mysigt som vanligt! Var länge sen jag träffade skrutten så var kanon kul det! hihi kanon lixom! Vart att ta en leverpastej macka och så en cola light! hehe perfekt frukost allt! hihi

Sen gick vi och öppna och hon var här och babbla och så kom även jennifer och sen skulle dom gå och shoppa så trevligt för dom!

Igår innan stägning kom min söta kusin freja och hällsa på och så klart var hennes pappa med! Så prata med henne och busa! :)


Så får man hoppas att dagen går fort! Men det brukar den alltid göra tycker jag! Har haft en leverantör här idag en vända som pratade om silverbestik och så! :)


JUSTJA! Höll på att glömma en viktig sak!
Igår direkt efter jobbet vart det att ta en löprunda med Johanna vilken var super! Väldigt drygt att ta sig upp på elljusspåret p åhögberget för den där baken så höll på att avlida! Nera så illa var det inte men riktigt trevligt var det och tyckte vi höll samma tempo så var ju kanon! hehe Får se när man ska försöka sig på att ut igen! Är ju så skönt när man väl kommer igång med det! SÅ snart igen hoppas jag på? ;)

Kommentarer
Postat av: nikoninan

Låter bra det ;)<3

2012-04-24 @ 22:44:47
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0